Grila Centrala Mercedes CLA C117 X117 W117 Facelift (2016-2018) CLA45 GT-R Panamericana Design Negru
536.00 lei Prețul inițial a fost: 536.00 lei.489.00 leiPrețul curent este: 489.00 lei.
Grila Centrala GTR Panamericana Design
Grila este fabricata din plastic ABS de cea mai buna calitate
Marcă |
MERCEDES |
---|---|
Model |
CLA |
Stoc epuizat
Pentru orice comandă plasată primești un cadou surpriză.
Grila Centrala compatibil cu Mercedes CLA C117 X117 W117 Facelift (2016-2018) CLA45 GT-R Panamericana Design Negru
Compatibil cu
Mercedes CLA C117 X117 W117 Facelift (2016-2018)
Mercedes CLA C117 X117 W117 Facelift (2016-2018) cu Distronic
Mercedes CLA45 AMG C117 X117 W117 (2016-2018)
Nu este compatibil cu
Mercedes CLA C117 X117 W117 (2016-2018) cu 360 Camera
Mercedes CLA C117 X117 W117 (2013-2016)
Mercedes CLA C118 X117 (2019-)
Descriere
Grila Centrala GTR Panamericana Design
Grila este fabricata din plastic ABS de cea mai buna calitate
Montaj si Instalare
Semnul se poate mota de pe grila originala
Compatibil si cu semn cu Distronic
Instructiunile de instalare nu sunt incluse!
Va recomandam instalarea intr-un service auto autorizat!
Pachetul Contine
Dimensiunile pachetului
Latime (cm): 105
Lungime (cm): 36
Inaltime (cm): 28
Greutate (kg): 4
Certificate
Pentru utilizare off-road (in afara drumului public).
Acestea sunt produse after market de calitate superioara.
Dupa expedierea comenzii din „COSUL DE CUMPARATURI”, in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.
Costul standard pentru un transport este 25 Lei pana in 10 Kg. Coletele peste 10 kg se taxeaza suplimentar cu 1 Leu/Kg. La sume peste 400 Lei transportul este gratuit, pana in 15 Kg si volum redus (exceptie fac produsele volumetrice, care se taxeaza volumetric de catre firma de curierat)
1. Bara fata/spate - 50 lei taxa volumetrica
2. Aripa - 30 lei taxa volumetrica
3. Taxă KM suplimentari - 15 lei (pentru adresele care nu se află în raza fan courier)
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.
Coletele prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
Produsele prezintă defecte de fabricație;
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.