







Grila Centrala Audi A4 B9 8W (2016-2018) Sedan Avant RS Design Negru Lucios
1,029.00 lei Prețul inițial a fost: 1,029.00 lei.925.00 leiPrețul curent este: 925.00 lei.
Descriere
Grila Centrala Fara Semn
Fabricata din plastic de cea mai buna calitate.
Culoare: Negru Lucios
Maner deschidere portbagaj cu buton si lampi numar AUDI A3, A4, A5, A6, A8
Marcă |
Audi |
---|---|
Model |
A4 |
Stoc epuizat
Pentru orice comandă plasată primești un cadou surpriză.
Intro
Noul model de grila este menit sa ofere masinii dumneavoastra un look agresiv si exclusivist.
Compatibil cu
Audi A4 B9 8W (2016-2018) Sedan
Audi A4 B9 8W (2016-2018) Avant
*pentru standard, S-Line si S4
*compatibil si cu modelele cu camera frontala
Nu este compatibil cu
Audi A4 B9 8W Facelift (2019-)
Audi A4 RS4 / Allroad
Descriere
Grila Centrala Fara Semn
Fabricata din plastic de cea mai buna calitate.
Culoare: Negru Lucios
* cu posibilitatea de a conecta senzori de parcare.
Montaj si Instalare
Instructiunile de instalare nu sunt incluse!
Va recomandam instalarea intr-un service auto autorizat!
Pachetul Contine
Grila Centrala
Suport de numar
Dimensiunile pachetului
Latime (cm): 100
Lungime (cm): 48
Inaltime (cm): 14
Greutate (kg): 3
Certificate
Pentru utilizare off-road (in afara drumului public).
Acestea sunt produse after market de calitate superioara.
Maner deschidere portbagaj cu buton si lampi numar AUDI Q7, A3, A4, A6
Dupa expedierea comenzii din „COSUL DE CUMPARATURI”, in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.
Costul standard pentru un transport este 25 Lei pana in 10 Kg. Coletele peste 10 kg se taxeaza suplimentar cu 1 Leu/Kg. La sume peste 400 Lei transportul este gratuit, pana in 15 Kg si volum redus (exceptie fac produsele volumetrice, care se taxeaza volumetric de catre firma de curierat)
1. Bara fata/spate - 50 lei taxa volumetrica
2. Aripa - 30 lei taxa volumetrica
3. Taxă KM suplimentari - 15 lei (pentru adresele care nu se află în raza fan courier)
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.
Coletele prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
Produsele prezintă defecte de fabricație;
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.